Followers

Thursday, April 12, 2012

angagement


salam alaik..

abang saya yang seorang tu dah bertunang 30 mac lepas..
aku memang lupa yang abang ku yang seorang tu sudah pown bertunang..
sebab macam biasa jer..
lepas abang bertunang, keadaan tak berubah pown..
abang tetap abang yang dulu..

sampai laaa
abang post bendi nie kat fb dia
saya rasa lain..
rasa abang saya akan berubah bila dia kahwin nanti..
nanti tak boleh la saya baring atas lengan abang saya lagi.. sebab dia dah ade bini.. huhu
nanti tak boleh la bagi mesej "abang balik laa, uda ada kat rumah nie"
nanti tak boleh la nak suruh dia balik sebab nak ajak gie mandi gunung..
nanti mesti dah susah nak buat BBQ..
nanti tak boleh la bodek abang belanja makan
nanti abang dah tak bagi duit buat beli baju raya

huhuhu... terasa sedih bila memikirkan abang dah nak kahwin..
p/s: abang nanti-nanti lah kahwin.. luv u bang, jgn lupa bayar hutang adikmu ini..hehe (sesungguhnya abang saya tak baca blog saya.. hehe^^)

No comments:

Post a Comment

others thought:

Pages

post yg da bersawang

Related Posts with Thumbnails