Followers

Sunday, February 24, 2013

sekolah mana dulu?

salam alaik..

someone ask me : sekolah mana dulu
and i answer       : rahsia

bukan aku malu aku sekolah mana, sebaliknya aku bangga aku sekolah kat 
   
SMK AGAMA BANDAR PENAWAR



tapi, aku tak nak lah kalau aku cakap aku sekolah agama
then, orang akan kata : ko sekolah agama? macam tak percaya je

ye, aku tak berperwatakan 'budak sekolah agama'
tapi jangan sebab aku, budak2 sekolah agama lain dapat tempias
mungkin aku seorang je yang tak nampak sangat hasil sekolah agama
tapi kawan2 aku yang lain ramai yang 
alim-ulamak...ustaz-ustazah..
tapi bukan aku..

btw, sekolah aku cantik tau.. 

tengok la video nie.. nie la sekolah aku:


rindu sekolah nie..
banyak pengalaman yang tak akan dilupakan kat sekolah nie..

 

comelkan kite dolu2.. hahaha.. 

No comments:

Post a Comment

others thought:

Pages

post yg da bersawang

Related Posts with Thumbnails